Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití tematiky kulturních a přírodních zajímavostí Telče a okolí k podpoře mezipředmětových vztahů ve výuce na 1. stupni ZŠ
DVOŘÁKOVÁ, Tereza
Diplomová práce se zabývá souhrnem poznatků o tematické výuce s využitím mezipředmětových vztahů ve výuce na 1. stupni základní školy. Východiskem teoretické části je odborná literatura zabývající se projektovou a tematickou výukou. Výzkumnou část diplomové práce tvoří metodický průvodce pro učitele, ve kterém jsou podrobně navrženy dvě komplexní výuky pro 3. ročník ZŠ, zahrnující tematiku kulturních a přírodních zajímavostí Telče a okolí s využitím mezipředmětových vztahů. Součástí je i rozhovor s učitelkou, jež tento návrh ověřila v praxi.
Aktivizující metody ve výuce zeměpisu: náměty pro výuku regionální geografie v 7. ročníku ZŠ
LEŽÁKOVÁ, Lucie
Hlavním cílem této práce je tvorba výukového materiálu pro výuku regionální geografie v 7. ročníku základních škol. Práce využívá různé aktivizující metody. Výukové aktivity mají tři hlavní témata Kmeny, Globalizace a Kolonialismus. Součástí diplomové práce je také metodická příručka pro učitele, která obsahuje pokyny, pomůcky, přínosy a další informace, které učitelům pomohou s aplikací těchto materiálů do výuky geografie. Autorka vše zpracovávala podle platných kurikulárních dokumentů platných v České republice, především RVP ZV a ŠVP ZV pěti vybraných základních škol.
Multimediální výukový program k výuce regionální geografie Austrálie a Nového Zélandu na 2. stupni ZŠ
BROŽOVÁ, Kristýna
Diplomová práce se zabývá tématem výuky regionální geografie Austrálie a Nového Zélandu na 2. stupni základních škol. Hlavním cílem je vytvoření multimediálního výukového programu, vytvořeného v programu SMART notebook 11 určeného pro výuku na interaktivní tabuli, k programu je vypracovaná metodická příručka pro učitele. Výukový program je vypracovaný v souladu se vzdělávacími dokumenty (RVP ZV). Součástí teoretické práce je didaktická analýza učebnic a pracovních sešitů určených pro 2. stupeň základních škol. Pro představu o rozsahu učiva a časové dotaci tématu bylo provedeno šetření metodou řízeného rozhovoru s učiteli zeměpisu na vybraných školách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.